HostGator support review

Veel mensen kennen HostGator door zijn support van hoge kwaliteit en zijn medewerkers. Dit is de voornaamste reden dat de verkopen van hosting pakketten zo snel zijn toegenomen de afgelopen karen.

HosGator geeft 24/7 support via emails, Live chat en gratis telefoon nummers. Er zijn altijd zo’ n vijftig medewerkers bezig met het helpen van hosting klanten waarmee HostGator het grootste webosting bedrijf is.

Per maand betaal ik slechts vijf dollar voor de hosting en toch gebruik ik iedere maand een uur support, zonder dat er ook maar iemand klaagt. Hierbij gaat het niet om problemen met de hosting maar om problemen die ik veroorzaak. Enkele voorbeelden:

  • Verkeerde plugin waardoor site offline was, ze hadden hem weer snel online.
  • Site gehackt, maar gelukkig professioneel geholpen en binnen enkele uren weer online!
  • Probleem instellen FTD, na een uur begrepen we elkaar.
  • Probleem MySQL, ik deed het weer fout maar ze bleven geduldig.
  • Foutje met het versturen van mails, ze hielpen me prima.
  • Vraag over het verplaatsen van een site werd duidelijk beantwoord.

Kortom: zowel na de verkoop als ervoor staan ze hun (potentiële) klanten graag te woord. Bestel nu en profiteer van deze support!

Plaats een reactie